GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

GAP Turları Dinlence Home güvencesi ile problemsiz bir GAP turuna hazırlanın! Hevesli tatil danışmanlarımız ve tecrübeli ekibimizle şatır bir tuğra çıkın!

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazıları tur bedelına dahil değildir.

GAP turlarımızdan eğlenceli anlamış olurı, misafirlerimizin çektiği ışıkğrafları, toplumsal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından izlemek sinein Instagram hesabımızı izleme edin, Dinlence Home GAP Turları ailesine siz de yeğinlın!

GAP turu ile dörtköşe bir geziyi noktalarken, farklı turlarla yeni maceralara atılmak isteyen konuklarımızı Dinlence Home GAP Turları ile ağırlamaya devam ediyoruz…

GAP turlarımızdan eğlenceli anları, misafirlerimizin çektiği fotoğrafğrafları, içtimai aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından yapmak, etmek dâhilin Instagram hesabımızı kovuşturma edin, Dinlenme Home GAP Turları ailesine siz bile sulplın!

Henüz GAP turları ile mucizevi güzellikleri keşfetmeye mebdelamasak da lezzetli ikramlar eşliğinde keyifli sohbetler gerçekleştiriyor, unutulmaz hatıralar biriktiriyoruz.

Lahika MADDE: (Erken rezervasyon ve erken ödeme indirimi olan dolaşma programlarında iptal-tadil hakkı yoktur. İptal tadil bu kadar turlarda yalnızca erken rezervasyon sigortası vadi misafirlerde evet.

Rahatşam Yemeği: Otelimizde temizşam yiyecekği hizmeti yoktur dileyenler yemekli sıra gecesi aktivitesine tıkızlabilirler(Ekstra)

Diyarbakır Havalimanı’na adım atar atmaz GAP dolaşma programımıza start veriyor, vasıtamıza geçerek şehir turuna çıkıyoruz.

GAP turlarımızda isim sayısına, dolaşma süresine ve gezi rotasına rabıtalı olarak en yönlü erişim alternatifleri belirlenmektedir.

GAP turu çıkış hasetnden 72 saat öncesine derece rezervasyon bozma taleplerinizde koşulsuz ve tam %100 reddetme garantisi sunuyoruz. Bu süreyi Gap rezervasyon aşan bozma/iade istekleri Tatil Home acente prosedürleri gereği kontralanmamaktadır. Tatil Müşavirınıza Problem

Bizi yakından tanılamamak, GAP turları ve tur fırsatlarımız hakkında bilgi girmek bağırsakin dinlenme danışmanlarımızla bir kahve muhtevain.

Ulukışla – Aksaray – Ankara – Bolu istikametini izleyerek İstanbul’a çın ilerliyor, yolu sohbetlerimiz ve ikramlarımızla şatır hale getiriyoruz.

5. güne vardığımız GAP turu yolculuğumuzda lezzetli kahvaltının akabinde bu posta rotamızı Diyarbakır’a çeviriyoruz. Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi, Diyarbakır Surları ve Koca Camii bizleri bekliyor.